Aller directement au contenu principal
Aller directement au menu principal
Aller au pied de page
Open Menu
À propos
À propos de cette revue
Comité éditorial
TESL Canada
Contact
Numéro courant
Archives
Soumissions
Publication Ethics
Annonces
Rechercher
S'inscrire
Se connecter
Accueil
/
Archives
/
Vol. 40 No. 2 (2023): Vol. 40.2
Vol. 40 No. 2 (2023): Vol. 40.2
Publié-e:
2024-06-08
A Word from the Editors
A Word from the Editors
Antonella Valeo, Farahnaz Faez
i-viii
PDF (English)
Articles
Remote Learning and First-Year Academic Literacy during the COVID-19 Pandemic
Interaction and Collaborative Learning among EAL Students
Steve Marshall, Joel Heng Hartse, Ismaeil Fazel, Gahyun Son
1-18
PDF (English)
EAP Practitioners in Canada
Professional Dedication, Satisfaction, and Precarity
James N. Corcoran, Kris Johnston, Julia Williams
19-40
PDF (English)
Reading for the Technical Workplace
Developing a Diagnostic Reading Assessment for Understanding Instructional Texts
Nathan J. Devos
41-61
PDF (English)
Perspectives
Plurilingualism
A Review of Theory and Current Practice
Douglas Fleming, Leilah Mbida, Francis Bangou, Carole Fleuret, Marie-Emilie Masson, Joël Thibeault, Stephanie Arnott
63-76
PDF (English)
In the Classroom
Breaking More than the Ice
Affording and Affirming Plurilingualism through Identity-Based Icebreaker Activities
Rebecca Schmor
77-88
PDF (English)
Langue
English
Français (Canada)
Renseignements
Pour les lecteurs-trices
Pour les auteurs-es
Pour les bibliothécaires
Développé par
Open Journal Systems
Partie de la
Résea PKP Publishing Services